Posted by: bartwoord | March 18, 2009

Wat Luchtigers II

Sinds mijn tijd als Plusmarkt Peen ben ik dol op supermarkten. Mooi geordende muren met allerlei producten, ruimte om met je wagentje lekker de winkel door te crossen en de welbekende muziekjes waar ik anders eigenlijk nooit naar luister. Naast mijn ouwelui in Schiedam en mijn vergeten knuffelbeer mis ik dan ook eigenlijk het meest hier in de Kaukasus de Albert Heyn of Plus. Het concept supermarkt is hier nog maar spaarzaam bekend en over het algemeen koop je hapjes en drankjes bij verschillende kleine zaakjes, volledig volgepropte kiosken, of veel te dure, uit Dubai ingevoerde, ‘wereldsupermarkten’ (in Baku) die door Indiers gerund worden en je toch niet het propere Appie gevoel meegeven.

Nu wil het dat ik vanmorgen een supermarktketen in Tbilisi ben binnengestapt waar ik mijn lol niet op kon. Niet alleen kon ik  er een yoghurtdrankje kopen en (redelijk aangebrande) verse croissantjes, de helft van het assortiment bestond zelfs uit puur Nederlandse producten!

Vind hieronder enkele voorbeelden:

img00134-20090318-1804

img00135-20090318-1804

img00136-20090318-1805


Responses

  1. don’t you just love❤ the Populi😉


Leave a Reply

Categories

