Posted by: bartwoord | February 27, 2009

Wat Luchtigers I

Ik realiseer me dat tot dusverre mijn berichten allemaal wat zwaarder van aard zijn en dat het lijkt alsof ik hier alleen maar met een chagrijnige kop rondloop, in de weg lopende katten de straat rond schop en zo nu en dan ‘revolutie’ naar voorbijgangers grom (heerlijk zo’n aaneenschakeling van rollende r’en).

Niets van dat alles. Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin en ik zal daarom proberen om regelmatig iets luchtigers te plaatsen waaruit hopelijk blijkt dat ik niet alleen met politiek bezig ben hier. Ik ben reeds een lijstje aan het maken van de meest ‘cheezy’/kazige liedjes die hier nog regelmatig in winkels en cafes worden gedraaid (Coco Jambo staat voorlopig op nummer 1).

Tevens ben ik bezig met een collectie van de meest oerlelijke etalagepoppen die ik tijdens mijn omzwervingen tegen kom. Hieronder reeds de eerste schoonheden:


Leave a Reply

Categories

